jobbet

Sitter på jobbet, woho! Jag höll tydligen för mycket på med mobil så min kära kusin tog den i ca 5 min, JOBBIGASTE 5 MINUTERNA I MITT LIV! Men är glad nu :) Blir att dra mot kära hemmet vid 22 tiden kanske och skypa med Oliver direkt! Vi har seriöst skypat sedan 1 Mars, SJUKT. Känner mig extremt glad just nu, ingen aning om varför, eller joo, men inget vi behöver ta på bloggen, erkänn ni känner er fätt mobbade nu? Okej bara för jag är så snäll så kan ni få veta....FÖR ATT JAG FICK I MIG FÖR MYCKET SOCKER FÖRUT, HÅLLER PÅ ATT HOPPA RUNT PÅ PIZZERIAN NU! Ska fortsätta med det nu, good bye my lover

C U LA8ER ALIG8ER 

Kommentarer
Postat av: Deepiika

VEM FAAN ÄR DIN JÄVLA LOVER?

2011-03-26 @ 22:58:54
URL: http://deepikadenusha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0