iskallt

Im at work bitches! Hahahha sitter och äter min isglass nu, vilket jag ångrar eftersom jag håller på att frysa ihjäl! Sen har de dörren öppen precis vid datorn också, roligt. Gömmer mig återigen för att slippa diska, det finns fett mycket! Och man kan diska allt i diskmaskinen föutom pizzatalrikarna... så de diskas för hand, och det finns ju ingen som äter en pizza i en pizzeria.......... Snacka om plågeri. Det va allt för den här gången, erkänn jag har börjat uppdatera fetma med mycket?! Kanske ska ta det lungt liteeee.

Fett söt, de har inga andra bilder på den här datorn, så ni får nöja er med den här.

C U LA8ER ALIG8ER (jag har blivit bäst på att skriva det nu!)

Kommentarer
Postat av: Deepiika

don't take it easy, keep up the good work! :*

2011-03-27 @ 22:44:18
URL: http://deepikadenusha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0